ابولحسن بنی صدر و تحریف تاریخ – بحران گروگانگیری ( بخش نخست )

آنچه در زیر آورده شده صرفا در راستای روشنگری درباره فاجعه ای است که هنوز عوارض حاصله از آن بر شانه های نسل جوان سنگینی میکند . بحران گروگانگیری را میتوان اولین جرقه جنگ ایران و عراق و همچنین تحریمهای کمر شکن ۳۳ سال گذشته دانست .اشغال سفارت و  گروگانگیری عملی مردود و ناپسندی است که تمامی میثاق های ملی ، دیپلماتیک و حقوق بشری آنرا مذموم وغیر قابل دفاع میداند .

.

کنونت که امکان گفتار هست

بگو ای برادر به خیر و خوشی

که  فردا چو پیک اجل در رسد

به حکم طبیعت زبان در کشی

.

  • چندی پیش ابولحسن بنی صدر در مصاحبه با صدای امریکا ، در جواب سؤال مجری درباره بحران گروگانگیری و اشغال سفارت آمریکا مسایلی را مطرح کرد که اگر چه شبیه به واقعیت بود ، اما تمام حقیقت نبود . ایشان درباره اشغال سفارت و گروگانگیری چنان صحبت کرد که پنداری مسوول سایت انقلاب اسلامی ، عضو شورای انقلاب و نور چشمی امام و در نهایت سرپرست وزارت خارجه نه تنها نبوده . بلکه اصلا مخالف اینکار پلید بوده است !!

.

ابولحسن بنیصدر که چندی است از ریاست جمهوری مادام العمر خود استعفاء داده و اکنون در فرنگستان نقش کاتب بیطرف انقلاب را بازی میکند . واقعا باید آفرین گفت به این بیطرفی !!

بنیصدر در برنامه صدای امریکا گفت : ما ۳ طرح پیشنهاد دادیم برای حل ماجرای گروگانگیری

۱)آمریکا از مردم ایران معذرت خواهی کند و قول دهد در امور ما دخالت نکند .

۲)در برابر گروگانگیری و گروگانها غرامتی از ایران مطالبه نکند .

۳) آمریکا اموال و دارایی های شاه سابق را به ایران بازگرداند .

.

  • اما چرا بنی صدر علت اصلی ۴۴۴ روزه گروگانگیری را که بهای سنگینی را ملت ایران به خاطرش  پرداخت کرد را به پیشنهاد های بالا اضافه نمیکند ؟

آقای بنیصدر چرا سانسور ؟؟ چرا دربرنامه صدای امریکا اصلی ترین علت را نگفتید ؟؟ چرا رمزی کلارک و کارتر و کورت والد هایم باید بدانند اما نسل جوان ایران نه !!!

  • پیشنهاد ۴) که آقای بنی صدر از گفتن آن خجالت دارد در خواست استرداد شاه سابق به ایران بود که همواره با عدم موافقت آمریکا و جوامع حقوق بشری روبرو میشد .

آخر مگر میشود کسی بگوید من به روند محاکمه ناعادلانه زندانیان در جمهوری اسلامی و حکمهای غیر انسانی دادگاه های انقلاب اعتراض دارم و بعد خواهان استرداد شاه به ایران و محاکمه عادلانه او بدست خلخالی و قدوسی باشد ؟؟

بنی صدر حتی به محاکمه شاه در دادگاه های بین المللی هم رضایت نمیدهد و حتمن میخواهد او به ایران بیاید و بدست عدل اسلامی خلخالی محاکمه شود !!

عکسهایی که در زیر میبینید بر گرفته از روزنامه انقلاب اسلامی آقای بنی صدر است که در ۳ بخش تقدیم به خوانندگان گرامی میشود .

تاریخ و مردم ایران بهترین قاضی ها هستند .

نه باید تاریخ را تحریف کرد و نه مردم را نامحرم بحساب آورد .

.

7 پاسخ

  1. ا1-ین آقا یک روحانی بدون عبا و عمامه است
    2- درسسخنرانیاش میگفت روسری سرتان کنید زیرا ازموی خانما برق تولید میشه و الا آخر
    3- از ایشان پرسیده شود که شما دوهفته قبل از رفتن خمینی اهریمن به فرانسه در نوفل لوشاتو با چند نفر دیگه که خودتون بهتر می شناسید چه کار می کردید؟
    4- حقوقی که شما و دیگر همیارانتان از خمینی در نوفل لوشاتو می گرفتید چقدر بود ؟
    5- آیا جعفر شفیع زاده را می شناسید ؟
    دوستان گرامی لطفا اگر اعترافات جعفر شفیع زاده را نخوانده اید حتما مطالعه بفرمایید که خیلی از وقایع پشت پرده انقلاب در آن مشاهده میشه
    سرانجام ازشما بوتیمار دوست قدیمی و عزیزم بخاطر ارسال مطلب ازکافه نادری سپاس ویژه دارم
    .
    ………………….
    جواب : بابک مهرآیین گرامی ، از لطفت سپاسگزارم .

    ارادتمند بوتیمار

  2. بنی صدر پلیدترین فرزند انقلاب بود. کماکان به پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهاش مشغوله

  3. سپاس از شما بخاطر این عکسها تا به حال ندیده بودم .
    در آنروزها خون جلو چشم همه را گرفته بود ، انقلاب خون میخواست .
    بنی صدر خون میخواست .
    همه فکر میکردند با مرگ شاه ، ایران گلستان میشود !!
    این گلستانی است که آقای بنی صدر برای ملت ما ساخت .

  4. واقعا خسته نباشید. این عکسها را ندیده بودم.. من کاربر بالاترین نیستم و دوست دارم از طرف من یک عدد پیغام زیر لینک خطاب به ابول حسن بگذارید. با دوستان دور هم نشسته ایم و بحث زیر لینک را دنبال می کنیم … اگر مقدور می باشد این کامنت را از طرف من و دوستان بگذارین: «اَبولی کًمِش دِنگه، نمی تونه وَرتِنگه» به این معنی که این قدر خورده که نمی تونه از جای خودش تکون بخوره … با مهر .. مهدی و دوستان از یکی از روستاهای استان فارس

  5. دلیل محکم تر از کاریکاتور پیدا نکردید برای خونخواهی؟ واقعا مایه تاسف هست از شما که اینهمه ادعا دارید میدانم که نوشته من را نخواهید نوشت ولی برای اینکه بدانید مردم این خرافات شما و انتقام جویی را نمیپذیرند نوشتم
    ……………………..
    جواب : هم میهن این عکس ها در ۳ بخش منتشر میشود . شک نکنید که دو قسمت دیگر غم انگیزترند .
    هدف خون خواهی نیست . هدف بیان واقعیت است .
    بوتیمار

  6. سپاس برای این ع‍کس های مهم و جالب….. لعنت بر بنی صدر و ابراهیم یزدی و قطب زاده که این نظام ضد ایرانی و ضد بشری را بر ما سوار کردند. حالا هم ورشکسته ها و تفاله های انقلاب اسلامی از مجاهد تا برخی از اسهال طلبان خط امامی رفته اند پشت این ابولی خان بنگی پنهان شدند که شاید به یک طریقی این انقلاب منحوس اسلامی را سروپا نگه دارند…. زهی خیال باطل! انقلاب تان زپرت اش در رفته.. همین روزهاست که باید در دادگاه های ضدانقلابی پاسخگو باشید.

  7. […] بخش اول و دوم درباره بحران گروگانگیری و علت اصلی شکل گیری آن که […]

بیان دیدگاه